ZAKLICZYŃSKIE CENTRUM KULTURY
Rynek 1, 32-840 Zakliczyn
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 14 628 33 31
Informacja o wynikach naboru na stanowisko Specjalista ds. administracyjno – ekonomicznych Zakliczyńskiego Centrum Kultury
Informuję, że w związku z ogłoszeniem „Oferty pracy w Zakliczyńskim Centrum Kultury” wpłynęło 12 aplikacji chętnych do pracy na w/wym. Stanowisku, z czego jedna oferta nie spełniała wymagań zawartych w ogłoszeniu.
Komisja weryfikacyjna w składzie:
Kazimierz Dudzik – dyrektor ZCK
Edyta Ramian – główna księgowa ZCK
Maria Chruściel – specjalista ds. admnistracyjno – ekonomicznych
Do rozmowy kwalifikacyjnej zaprosiła w dniu 22 listopada cztery kandydatki.
W wyniku przeprowadzonych rozmów z kandydatkami zaproszenie do objęcia stanowiska specjalisty ds. administracyjno – ekonomicznych ZCK otrzymała
Pani Joanna Pach.
Na tym postępowanie związane z naborem na wolne stanowisko pracy w ZCK zostało zakończone.
Kazimierz Dudzik – dyrektor Zakliczyńskiego Centrum Kultury
Zakliczyńskie Centrum Kultury przetwarza Państwa dane osobowe zgodnie z RODO. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych przez ZCK oraz praw osób, których dane są przetwarzane znajdą Państwo tutaj: https://kultura-zakliczyn.pl/index.php/polityka-prywatnosci-zakliczyn
Oferta pracy w Zakliczyńskim Centrum Kultury
Dotyczy - stanowisko Specjalista ds. administracyjno – ekonomicznych Zakliczyńskiego Centrum Kultury
Wymagane wykształcenie – wyższe (minimum licencjat), preferowane z zakresu administracyjno - ekonomicznych, rachunkowości i administracji kadrowo – płacowej, europeistyka.
Staż pracy – niewymagany, mile widziany
Wymiar etatu oraz warunki pracy i płacy do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Podstawowy zakres obowiązków:
1. Współpraca z Główną Księgową w sprawach prawach dotyczących gospodarki finansowej i kadrowej Zakliczyńskiego Centrum Kultury.
2. Prowadzenie archiwum zakładowego Zakliczyńskiego Centrum Kultury.
3. Dokumentacja mienia będącego w posiadaniu Zakliczyńskiego Centrum Kultury i rozliczanie osób materialnie odpowiedzialnych.
4. Prowadzenie i nadzór nad inwentaryzacją majątku Zakliczyńskiego Centrum Kultury.
5. Rozliczenia z bankiem i kontrahentami Zakliczyńskiego Centrum Kultury.
6. Współpraca ze Specjalistą ds. programów grantowych oraz instruktorami ZCK w zakresie pisania wniosków grantowych, ich realizacji i rozliczania.
7. Dokonywanie przeglądów obiektów i urządzeń Zakliczyńskiego Centrum Kultury pod względem ochrony p.poż., bezpieczeństwa budowlanego, instalacji elektrycznej i gazowej.
8. Przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń dotyczących opłat za korzystanie z praw autorskich – współpraca z ZAIKS.
9. Prowadzenie i załatwianie bieżących spraw administracyjnych.
10. Realizacja innych zadań wynikających ze statutu oraz zarządzeń i poleceń Dyrektora Zakliczyńskiego Centrum Kultury.
11 Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Zakliczyńskiego Centrum Kultury.
CV kandydatów przyjmuję na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 22 listopada 2022 roku.
Kazimierz Dudzik – dyrektor Zakliczyńskiego Centrum Kultury
Zakliczyńskie Centrum Kultury przetwarza Państwa dane osobowe zgodnie z RODO. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych przez ZCK oraz praw osób, których dane są przetwarzane znajdą Państwo tutaj: https://kultura-zakliczyn.pl/index.php/polityka-prywatnosci-zakliczyn